Aloitus

Päätin lopettaa wordpress-blogin ja aloittaa ns. puhtaalta pöydältä
Wordpress-sisältö muuttui viimeaikoina enkä suoraan sanottuna enää osannut käyttää sitä. Aloitetaan siis bloggerista.

Tämä blogi kertoo perheemme elämästä. Jalkoja meidän perheen jengissä riittää 32:n verran.

Tässäpä koiramainen jengimme

Ja tässäpä pienin

Treenaan koirien kanssa agilityä, tokoa sekä pk-lajeista viestiä. Muutaman kanssa lisäks käydään lampailla silloin tällöin ja keväästä syksyyn tehdään mejää. Lajien harrastaminen on vaatinut myös oman kunnon kohottamista. En ole liikuntahullu, mutta saan siitä suhteellisen hyvät kicksit!! 

Olen nuorempana tanssinut balettia ja ollut vuosia cheerleaderinä. Pieni kokoni sopi näihin lajeihin mahtavasti!! 160cm lensin korkealle!! Agilityä olen tosissaan vetänyt viimeiset 4vuotta. Vanhin cockeri täytti marraskuussa 9v. Laji ei vetänyt mua 3-4vuoteen vaan enemmänkin baaritiskit ja tanssilattia. Se oli kato se villinuoruus. 

Viimeisenä kahtena vuonna agility on mennyt hurjasti eteenpäin. Laji vaatii nykyään motoriikkaa ja fysiikkaa ohjaajalta enemmän kuin koiralta ja mä olen ollut näissä täysin mahdottomuus!! 
Nyt päätinkin, että agilitymasennus loppuun, kuten myös läskileiri (huom. sanon suoraan ettei läskiä ole näkynyt...) ja nyt alkoi fysiikan & motoriikan kohotus!! 

Tervetuloa lukemaan blogiani!! 
Päivitän koirilleni sivut ja käyn ostamassa ensimmäiseksi sykemittarin!!


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Koira- ja lapsiperheen auto

Elämän päiväkirja

Tuliko tästä liian hifistelyä??